Na targach handlowych niezwykle ważną rolę odgrywają foldery, jak również wszelkiego rodzaju ulotki oraz gazetki. Wszystkie one muszą jednak być na czymś umieszczone. Konkretnie chodzi tutaj o stojaki reklamowe. Czym tak właściwie one są? Jak wyglądają produkty od producenta stojaków reklamowych?
Rozmaitość stojaków
W magazynach producenta stojaków reklamowych różnorodność jest dziś bardzo duża. Stojaki na ulotki są bowiem bardzo różne. Wszystko z tego względu, że również ulotki jak i foldery znacząco się do siebie różnią. Przede wszystkim rozróżnia je rozmiar, ale często także kształt. Producent stojaków reklamowych sprzedaje więc różne stojaki, aby można było je dopasować do danych materiałów reklamowych.
Wydaje się, że dostosowanie stojaków do materiałów jest ważne z dwóch względów. Po pierwsze jeśli kupi się na przykład zbyt małe stojaki, to po prostu nie da się na nich zmieścić większych folderów. Drugą kwestią jest natomiast prezencja ulotek. Nie mogą być one poupychane, czy w inny sposób niedopasowane do stojaków. Wygląda to bowiem kiepsko, przez co klienci nie są zachęceni do wzięcia folderu lub ulotki.
Jaki materiał wybrać?
Klienci mają również możliwość wyboru materiału stojaków, gdyż producent stojaków reklamowych produkuje je z kilku rodzajów materiałów. Zdecydowanie najpopularniejszy jest jednak obecnie metal. Nie powinno to w ogóle dziwić, gdyż trudno o materiał bardziej wytrzymały. Z metalowych stojaków można wiec korzystać nawet na otwartej przestrzeni i nie trzeba się martwic o ich zniszczenie.
Ponadto, producent stojaków reklamowych korzysta także z plastiku oraz z plexi. Wykonywane z tych materiałów stojaki, zwłaszcza te plastikowe, są o wiele tańsze. Niestety, ich niska cena spowodowana jest stosunkowo niewielką trwałością.
Jak ochronić materiały reklamowe?
Czasami, ze stojaków reklamowych korzysta się w bardzo trudnych warunkach. Używają ich bowiem na przykład roznosiciele gazet, który pracują pod gołym niebem. Pracują oni zwykle niezależnie od warunków pogodowych. Wiatr, deszcz czy śnieg mogą natomiast doprowadzić do zniszczenia materiałów reklamowych. Konieczna jest więc ochrona materiałów reklamowych.
Okazuje się, że nie tak łatwo je ochronić. Trzeba bowiem w bardzo umiejętny sposób przykryć czymś ulotki i foldery, tak aby nie utrudniało to korzystania z nich. Najlepszym rozwiązaniem jest rozstawianie nad stojakami parasoli. Warto również zauważyć, że zniszczeniu mogą ulegać same stojaki. Metalowe stojaki na ten przykład mogą pokryć się rdzą w kontakcie z deszczem.
Artykuł zrealizowany przy współpracy z brooklyn.pl/.